| Wys³any: 2019-02-22 02:30:57 Temat postu: voor Nike is echter wat er nog meer op het spel s Volgens ongeveer 6.000 Adidas ZX 750 Damskie tieners in geografisch diverse middelbare scholen in de Verenigde Staten staat de status van Nike als het beste merk onder jonge Amerikanen onder druk. De bevinding komt van investeringsbank Piper Jaffray, die merkvoorkeuren en Nike Air Vapormax Femme uitgaven onder tieners bijhoudt in de semi- jaarlijkse "Taking Stock With Teens" -enquête sinds 2001. In het jongste rapport werd de voorkeur van tieners voor Nike voor het eerst in jaren verraden, vertelde Adidas Arkyn Femme senior onderzoekanalist Erinn Murphy aan Footwear News. Nike was nog steeds het topmerk in zowel Nike Air Max Classic BW Femme kleding als schoeisel in de enquête, die 'mindshare' berekent op basis van de stemmen van tieners voor hun favoriete merken en trends. Maar andere merken hebben flinke winsten gemaakt op kosten van Nike. Adidas blijft bijvoorbeeld groeien op het Nike Air Max 270 Femme thuisveld van Nike. Het zag winst in elk segment van tieners over geslacht Adidas Falcon Femme en inkomensniveau. Maar een van de grotere verrassingen was het momentum van streetwear en geaffilieerde labels, met name Vans en Supreme.
Nike heeft zich ingespannen om zich te associ?ren met streetwear, bijvoorbeeld door Nike Air Vapormax Damskie samen te werken met modeontwerper Virgil Abloh - de nieuwe creative chief van Louis Vuitton menswear - die verschillende Nike-sneakers heeft gereconstrueerd voor zeer gewilde releases met beperkt Nike Air Max 90 Damskie aantal. Maar in het algemeen heeft streetwear de groei van meer hulp voor merken zoals Vans, Supreme en zelfs Nike Air Max 2017 Damskie Adidas, die goed verkopende retro en casual, mode-gerichte schoenen heeft gedaan, terwijl Nike nog steeds vooral nadruk legt op performance schoenen. Adidas was zelfs de grootste aanwinst in de nieuwe enquête. Nike en Adidas profiteren Adidas Superstar Femme beide van de categorie atletiekkleding, die over het algemeen boven het historische Adidas Arkyn Femme populariteitsgemiddelde bij tieners blijft. Onder vrouwen met een hoger inkomen, kwamen Lululemon en legging in de top-ranked modetrend, een positie die het heeft gehouden in drie van de laatste vier Piper Jaffray Nike Air Span 2 Femme tiener-enquêtes. Een activewear merk is echter geen garantie voor cachet met kinderen. Under Armour zag zijn mening steeds verder afnemen.
De visie van Piper Jaffray op Nike zal ook niets doen om Nike Air Max 97 Femme de investeerders van het bedrijf gerust te stellen. Ondanks de recente geruststelling van Nike dat volgens haar de Nike Air Max Axis Femme problemen in Noord-Amerika voorbij zijn, zegt Piper Jaffray dat het sentiment onder tieners op zijn minst nog geen brede ommekeer weerspiegelt. "Wij denken dat een terugkeer naar positieve regionale groei op veel lagere niveaus kan zijn www.adeninavarra.es dan beleggers verwachten", zegt het rapport. Nike is momenteel verwikkeld in drie juridische strijdpraktijken, één over auteursrecht en twee over intellectueel eigendom, met enorme gevolgen voor de reputatie van het merk en bottom line.The sneaker behemoth de diepe zakken geven het een voordeel in de Adidas Falcon Damskie rechtszaal, maar ook betekenen dat het veel te verliezen heeft. Misschien belangrijker voor Nike is echter wat er nog meer op het spel staat in deze rechtszaken, die zich richten op integrale aspecten van het ontwerp van het merk: zijn erfgoed, Nike Air Max Classic BW Dames zijn reputatie als innovator en zijn talent. |